Pagina's

donderdag 29 juli 2010

Macarons

Ze zijn razend populair deze Parijse schuimkoekjes met vulling.

Vanmiddag wilde ik het dan eindelijk eens gaan proberen. Zelf Macarons maken.

Ik had het recept uitgekozen van de BBC GoodFood http://www.bbcgoodfood.com/recipes/11604/raspberry-almond-bites en alvast wat tips gelezen op verschillende (kook)blogs. Bijvoorbeeld door als ze uit te oven komen wat water onder het bakpapier te laten lopen zodat de koekjes makkelijk loskomen.

Ingrediƫnten ingeslagen, mijn kleurstofjes tevoorschijn gehaald, mijn KitchenAid kon weer eens draaien! Ik besloot frambozen macarons en sinaasappelmacarons te maken.
Maar helaas....mijn koekjes zijn niet zo mooi en glad geworden als je ze op alle plaatjes ziet. De smaak is goed, maar iets heb ik niet goed gedaan. Vraag is nu; "wat deed ik verkeerd??"

Wordt vervolgt....

Tips zijn welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten