Pagina's

zondag 25 juli 2010

Wat is Postcrossing

Postcrossing


Wat is postcrossing?

Er blijken veel mensen te zijn die het toch nog steeds leuk vinden om echte post te ontvangen.

Via  http://www.postcrossing.com/ stuur je kaarten naar mensen "all over the world" en ontvang je kaarten terug vanuit alle windstreken.

Is het niet enig om op een dag een kaartje te ontvangen van iemand die je niet kent maar die toch de moeite heeft genomen jou een kaart te sturen??

Zodra je een kaart ontvangen hebt voer je de code die bij die kaart hoort in op de website en de zender krijgt hier ook bericht van.

Je kunt je kaart ook uploaden op de site (foto) dus er wordt veel moeite gedaan de leukste kaarten te sturen.
Ik heb nu 5 kaarten "traveling". Naar; Finland, Rusland, USA, Spanje en Duitsland.

Benieuwd wanneer ik mijn eerste kaart kan uploaden of wanneer er een kaart van mij wordt geplaatst!

Ik zal de kaarten die ik ontvang hier ook plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten